Az idei késő őszhöz és télhez kapcsolódó kommunikációs és reputációmenedzsment feladatok ellátására hirdetett nyílt tendert az Időjárás Kht. A folyamatos időjáráskommunikáció mellett a sokévi átlaghőmérséklet hitelességének megőrzése és a hóhelyzeti válságkommunikáció is a megbízás része. A  nyertes ügynökségnek emellett el kell készíteni a nyárral szembeni közbizalom visszaállításának stratégiai koncepcióját is.

Az Időjárás Kht. klimatikus kommunikációra hirdetett nyílt közbeszerzést a 2011 hátralevő részét magába foglaló időszakra. A cég korábban projektalapon dolgozott már együtt különböző kommunikációs ügynökségekkel, az idei nyár során mutatott viszontagságos szervezeti működés és az abból eredő presztízsveszteség azonban folyamatos PR tevékenységet igényel az elkövetkezendő hónapokra.

„Egy vállalat számára az egyik legnagyobb kihívást az jelenti, ha egy korábban sikeres termékének megítélése egyik napról a másikra jelentősen romlik. Mi pedig azzal szembesültünk, hogy sok fogyasztónk illette éles kritikával az idei nyarat, főleg az olyan stratégiailag fontos helyszíneken, mint a főváros környéke és a Balaton” – nyilatkozta a kiírás kapcsán Kronosz Károly, az Időjárás Kht. ügyvezető igazgatója.

„Olyan partnert keresünk, aki a mostanában szokásos, változékony és extrém időjáráspiaci állapotokat is a legkisebb presztízsvesztéssel tudja kommunikálni, amikor pedig az aktuális büdzsénk engedi és tarthatunk egy napos, meleg hétvégét, abból maximális PR értéket tud kihozni” – tette hozzá Kronosz.

A tenderajánlat részletei nem kerültek nyilvánosságra, az Időjáráshoz közeli források azonban úgy tudják, a cég forráshiányra hivatkozva a díjazás nagy részét bartereszközökkel kívánja kifizetni. Így a pályázó cégek szabadtéri rendezvényeinek napjaira jó időt alakít ki az adott területen, a szőlőmezők fölé pedig esőfelhőket rendel igény esetén.