Kisszerény Rambó lett a GMH Kiadó vezérigazgatója. A feladatot korábban ellátó Ezüsttollú Pál a jövőben a belső ösvények és szívcsakrák felfedezésével kíván foglalkozni.
„A gallér színe általában más, mint az emberi bőré” - Interjú Galléros Gyuszival
Kovács Gyulával, a szakmában csak "Galléros Gyuszi"-ként ismert reklámguruval, a szponzoringes hirdetés feltalálójával, a CollarCool 2000 Kft. elnök-vezérigazgatójával beszélgettünk. Vendégünk segítségével felfedjük a szponzoringes hirdetés keletkezésének körülményeit, megismerjük annak valódi eladásnövelő mechanizmusait, valamint a külföldi terjeszkedés lehetőségéről is szót ejtünk.
AOM
Tudósítás a kaliforniai El Pasadenából
"Marketingkommunikációs mérföldkő", "az újsághirdetés feltalálásához fogható reklámos csodafegyver", "gyógyír a többéves reklámipari hanyatlásra", "Web 4.0". Ilyen jelzőkkel illették a résztvevő iparági újságírók és bloggerek a Szilícium-völgy legújabb vívmányát, az Ass Of Mouth-t annak bemutató sajtótájékoztatóján.
Belecsapott a közösségi lecsóba a Kiss és Kissné Tüzép Bt.!
Gyöngyös vonzáskörzetének hagyományosan piacvezető építőanyag-telepe, a Kiss és Kissné Tüzép Bt. megújult Facebook-oldalán szórakoztató teszttel várja az érdeklődőket.
A lét kérdései és a bergsoni időszemlélet az alpesi deviza alapú jelzáloghitelezésben
Tisztelt Szerkesztőség!
Ezúton invitáljuk meg Önt a magyar fogyasztók életét meghatározó trendek, ok-okozati viszonyok, metafizikai állandók és a legújabb iparági pletykák megvitatására!
Utolsó kommentek